Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av irmela Andersson - 27 oktober 2008 20:26

har haft en helt underbar och spännande tid i helingfors.jag och kanin  har verkligen haft en tid då vi lärt känna varanndra bättre och umgåts på ett kul sätt.Frånsätt vissa skämouter så att gå ut och röka mitt i natten men glömma både cigg och plånbok i hytten.Skrämde både kanin och mig själv.Har varit övertrött överlag och detta resulterade i andnöd.iaf skönt att veta att jag inte har astma utan bara rost i rören.håller på slämmar av mig nu.men att rökningen har gjort att jag behöver mer eller mindre spy och hosta slämm känns inte bra.Men det är iaf en kort tid.i dag har jag överlag tagit det lugnt bara hostat slämm och sovit ut.Vill åter gå till mitt normala jag så fort som möjligt.Känner mig lite uppspelt just nu och mycket som hänt på kort tid känner mig lite omtumlad.Men iaf glad.



Detta är jag bra på.


att ta min hosta på allvar och tillbringat större delaen av dagen med att hosta slem.känns skönt att slämmet börjar försvinna.


att vara glad för det jag har.


att vårda min relation med kanin


Detta är jag tacksam för


Att magnus har tagit ett till steg på en kontakt med mig.Ledsen att jag även svikit dig på fronten sluta röka.


Att jag börjar känna kanin så bra.


Saknar kanin just nu men har iaf inte ringt.


Detta behöver jag hjälp med


Att se mitt eget bästa


Att äta mer och inte hoppa över mål för att gå ner i vikt.


Att inte småsaker så hårt

Ovido - Quiz & Flashcards