Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

gårdagen var ett rent helvete.och dagen har börjat bra!!

Av irmela Andersson - 17 juli 2010 08:58

Ja i går var jag på jobbet med värkande mage och huvud samt illa måeende.Ville gå hem men fick inte först.Men sedan fick jag.Men valde att stanna för jag började må bättre.Detta är resultatet av ett liv med mkt sötsaker vilket leder till dåligt måeende.I går åkte hem och sa till mig själv nu ska jag vara stark.Även fast jag egentligen inte orkade så började jag laga mat och gjode en sockerfri rätt.Bö

blomkål och broccolimos med med laxsås.piggnade genast till och fick en god nattsömn.Började dagen med havegrynsgröt med bär i och mjölk egentligen ska det vara keso i också.Sedan 10.40 ska jag äta gårdagensmiddag och kl 15.00 också.Och kl 17.30 blir det avocado och kessella och makrill.Hoppas att denna plan håller.Och att jag snart mår bättre.Ska gjöra detta för jag har konstaterat om jag fortsätter äta socker så kommer jag bli fet och få sparken och om jag slutar så kommer jag få massage och bli smal.Samt att det är bra att ligga bra till hos chefen.Inget socker och må bra detta är mitt motto.Skärpning som chefen säger.Bättre att ha sug och inte åka dit än att äta allt som rör sig och må dåligt.Jag har en super bra chef egentligen men ska inte utnytjas.Ställer upp mkt på mig.Älskar min chef och mitt jobb egentligen.Men kan inte vara sjuk så fort jag får mens men så är det faktiskt.Mår piss av mens.Men jag kan ändr på det om jag slutar med sockret he he.Nu har deet varit sommar och sol vill ha sött i solen.Men får nöja mig med vatten.Kram irmela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards