Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av irmela Andersson - 13 oktober 2008 21:21

vaknade kl 8.00 sökte jobb i tre timmar därefter skulle jag till tandläkaren men den var försenad så jag fick en ny tid.Men det gick bra iaf.´därefter åkte jag till simhallen och simmade.det var värkligen jaätte skönt att komma igång i efter ett två veckors uppehåll.nu luktar jag mango och är jätte len i huden.skööönt.bastun var ju så härlig.stor trivs i baden och i bastun.detta är mitt personliga paradis.husby badet är min personliga favorit.med äventysbadet och allt där till.i morgon väntas det kanin som ska bada med mig.längtar d´redan efter denna sötis.älskar min söta kanin pojke.



Detta är5 jag bra.


Att aldrig ge upp hoppet


att ta tag i minaz problem istället för att gräva ner mig i dem.



att vara på den säkra sidan och att ta hand om mig själv


Detta är jag tacksam för


Att mina vänner vänner finns och stöttar i vått och torrt


Att alla stockholmssimmhallar finns att bada i och simma i nu väntas ytterliggare ett årskort på att bli använnt.


att jag mår bra just nu



Detta behöver jag hjälp med


Att gå ner i vikt samt sluta röka


att bli mer stabill


att bli mer glad och possitiv

Ovido - Quiz & Flashcards