Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av irmela Andersson - 19 oktober 2008 21:56

vaknade 08.20.tog det bara lugnt till kl 13.00.därefter åkte jag och träffade parvis.snackade lite skit och hade kul.sedan åkte jag hem och diskade.därefter lagade jag hemma gjorda potatis klyftor med fläskfile.var hur gott som helst.



detta är jag bra på


att låta bli att gråta även fast jag inte mår bra.


att försöka att inte ta ut ngt i förskott


att lösa mitt liv på bästa sätt



Detta är jag tacksam för


att jag kan se ett ljus i mörkret och det är kanin.


att mina vänner alltid ställer upp även fast jag är lite låg


att jag trotts mina motgångar inte har druckit eller spelat



Detta behöver jag hjälp med


att se mitt liv ljusare


att känna mig trygg i mig själv


att inte ta saker för hårt



Ovido - Quiz & Flashcards