Alla inlägg under oktober 2010

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt mig sockerfri.känns bra och ibland tänker jag inte ens på socker.Känns jätte skönt.Har även bytt från de starkaste ciggaretterna till light cigg.Har sinnesro och känner mig trygg-Ska börja jobba kl 12.00.Är bara jobbigt att jag är förkyld.Kan inte träna.Men får gå.iaf skönt att slippa sockret.Ska bli kul att gå till jobbet och jobba.sedan blir det AA möte.Lite sinnesro och varma människor kan inte skada.Älskar verkligen min hemma grupp.Ska bli skönt.i slutet av januari så fyller jag fem år alkoholfri.Sönt att det finns AA grupper för alla.Ska bli kul att se vad AA har att dela med sig av i dag.Det är bara att ta det lugnt och ha sinnesro.Ska lugna ner mig och vara lugn.


Detta har jag gjort bra



lungnat ner mig


mediterat mig till söms


känner mig någorlunda trygg.



Detta är jag tacksam för


Att linda tog sig tid med mig


Att jag ska på möte i kväll


Tryggheten


Detta behöver jag hjälp med


bli mer fri


lära mig att ta hand om mig själv


må bättre



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards