Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av irmela Andersson - 18 oktober 2008 22:55

vaknade vid 08.00 tiden.Var hemma ett tag sedan bar det i väg till husby för att träffa sagal och även mina gammla arbetskamrater det var helt underbart.kul att vara med sina gamla vänner och snacka lite skit.De verkade glad för att jag var där.Fick även en kram av kanin.Det var jätte skönt.Sedan bar det i väg till simmhallen och bada.men det var smock fullt med folk.så gick knappt att ta sig fram.Där efter så hämtade jag sagal som lunch polare.hon bjöd!!!sedan var det bara att säga hejdå till kanin.sedan en stunds vila till och msn under kvällen.



Detta är jag bra på


att se saker possitivt


att inte gräva ner mig i jobbiga saker.


att se vad som är bäst för mig


Detta är jag tacksam för


att ha en vän som kanin


att känna mig som en i gänget och att jag inte känner mig utanför även fast jag är avskedad.


att jag har ett liv efter husby


detta behöver jag hjälp med


att bli starkare


att inte känna mig tyngd av min sits


att känna att jag duger som jag är 

Ovido - Quiz & Flashcards