Alla inlägg under mars 2009

Av irmela Andersson - 24 mars 2009 15:42

ja nu har jag nästan inte bloggat på en månad men det har varit mkt samt att jag inte har varit på bästa humör.Efter farmors död samt att jag har jobbat trots att jag har mått dåligt.Men nu känner jag mig bara olustig och orkes lös.Men livet har iaf gått sin gilla gång med jobb och lite träning.Har varit skönt.Är så glad för mina vänner samt mitt dockhus.Ja ja i dag är det min 39 månads dag alkohol fri och det är jag faktiskt stolt över.Är så skönt att allt börjar ordna sig och den 15 april får jag min första efterlängtade lön.Ska bli så kul och om en månad i dag kommer jag och kanin att åka på lyx kryssning till helsingfors.a hytt see side bokat och en dag i helsingfors finlands underbara huvudstad.Ska bli så kul detta ser jag verkligen fram emot.Ja i går var jag och anna på teater och såg hur e läget.var en jätte bra pjäs som handlade om livs problem och reationer.Var så bra och rolig.Man kunde skratta på sin håll.Tex mötet när de talade om att de var artister och det lät som aa s möte var så komiskt samt att deras sånger var så underbara.Riktigt fyndiga.Anna du är ju så rolig.Saknar dig och hur e läget redan.Ska bli kul att gå på teater med dig igen.Samt att vi har gått i stans pyssel affärer i dag var en fin samt lite snöig och solig dag.Nu ska jag snart bege mig till husbybadet och ta hand om kanin min lilla baby.Han ska simmas så han spyr det ska jag se till.Kanin var redo för här ska det gå undan och kanin tassarna ska arbeta.Jag är redo för att slåss mot dig i simmning hoppas att du är redo att slåss mot mig också för det blir en kamp.På tal om det ni som läser gå in på svd smutsiga simhallar så får ni se oss på bild i tidningen.Det var för en vecka sedan som vi blev intervjuade av deras reportrar.Ska bli kul att simma och ta hand om sin kära  kanin vän.Skuttis räkna med mig du ska få vad du förtjänar.Ja nog snackat om detta.NU ska jag städa lite samt packa för en simtur.


Detta är jag bra på.


Att ta mig ur en kris med livet i behåll.


Att ha kul med mina underbara vänner.


Att se ljuset där framme även fast det är mörkt just nu.


Detta är jag tacksam för 


Att mina vänner finns runt omkring mig


Att ni alldrig ger upp mig trots att jag är tung och jobbig.


Att alla ni finns i mitt liv och värnar om mig och gör allt för att jag ska ha det bra.



Detta behöver jag hjälp med


Att se den stora glädjen med att leva.


Att se livet som en gåva och inte som en stor belastning.


Att inte ta till sötsaker istället för mat


Till anonym kul att du saknar mig.har faktiskt inte orkat blogga förrän nu men jag tycker att det är gulligt av dig att du skriver till mig och ber mig blogga.Jag har faktist tänkt på det men har inte blivit av förän nu.Ha det bra och jag hoppas att det har gott bra för dig när jag har varit borta.Ta hand om dig vill höra hur du haft det när jag varit bort.Ska även försöka att blogga oftare.Kram Irmela 


Ovido - Quiz & Flashcards