Alla inlägg under maj 2010

Av irmela Andersson - 22 maj 2010 09:02

Ja nu har jag tagit mig ur mitt aqlkohol och spelbeeroende så är det daxs för missbruk nr tre hembräningsapparaten.För jag slutade ju dricka alkohol och björjade bränna hembränt.Det ser ut så här.magen innehåller jäst sedan tillsätter man socker och det är 38 grader varmt.Alltså en hembräningsapparat.Tar man bort sockret så blir det ingen hembräningsapparat.Så nu ahr jag inte ätit någe socker alls på tre veckor och samanlagt på 5 veckor har jag ätit en havre boll.Har även gått ner 8,4 kg i vikt.Och detta innebär att jag fick en massage av chefen som present när jag gick ner under 100kg.Mår mkt bättre och är gladare.Har även beställt en tröja åt chfen där det står denna vackra kropp byggde jag på cocacola pizza och chips.och på baksidan coops störta fettbyggare he he.Tjockis ska få.Ha det bra irmela

Ovido - Quiz & Flashcards