Alla inlägg under augusti 2010

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt och huvudet är blankt som en spegel.Jätte skönt faktisk och helt fantaskt att känna känsla av frid och välmåeende.Mår verkligen bra nu och hoppas att det kommit för att stanna.Känner mig glad och lycklig för jag lever mitt drömliv.För fyra år sedan när jag var nykter min första dag kännde jag mig fri och stark.Allt känns häftigt och helt underbart att utfor´ska denna värld som är ett himmelrike av medmänniskor som bryr sig och en självkänsla som är dålig men ska byggas upp.Jobbar i aas program och känner lycka och min högre kraft ger mig frid.Nuuu kör jag en motorväg ut i livet bara.Så häftigt och härligt.Livet leker verkligen efter allt som har varit tungt.


Dett har jag gjort bra.


Varit på aa möte


Ätit riktig mat


mediterat mig till söms


Detta är jag tacksam för


Att jag lever livet


Att det är lite svalare temperaturer nu så det går lättare att jobba.


Att jag inte gråter lika mkt längre


Detta behöver jag hjälp med


Äta mindre socker


Få bättre självkänsla


Känna attg jag duger som jag är


tack alla läsar ha en trevlig dag.kram irmela

Ovido - Quiz & Flashcards