Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av irmela Andersson - 14 oktober 2008 22:35

Vaknade vid 08.00 tiden.började dagen med att fixa en anställnings intervju.det känns skönt att det börjar röra på sig även för mig.en arbetsgivivare som verkar intresserad av mina tjänster.Detta var resultatet av 3,5 timmars arbete i går.Där efter gjorde jag en god gjärning gav en person som inte hade mat för dagen mat.det känndes skönt kunna hjälpa denna människa att få lite mat i magen.Därefter gjick jag till arbetsförmedlingen och skrev papper till anställningsintervjuven.Känns skönt att redan ha det gjort det klart.Där efter gick jag och simmade med min kanin.det var jätte skönt att simma.samt att ro om densöta kaninen.Det uppstog även lite missförstånd men det rädde vi ut.Skönt att han iaf säger som det är.



Detta är jag bra på.


Att hjälpa folk som behöver hjälp


att ta hand om mig själv


att gjöra vad jag kan för att må bättre


Detta är jag tacksam för


Att kanin var så pass ärlig som sa när han tyckte att jag gjorde fel och höll det inom sig och retade sig inte på mig.


Att jerry som jag inte känner gav mig en anställningsintervju


Att jag har börjat ta hand om jobb biten igen


Detta behöver jag hjälp med


Att sätta gränser


Att vårda mitt blivande arbete


Att se mitt eget bästa och vad som är bäst för mig





Ovido - Quiz & Flashcards