Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

tre sockerfria dagar

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso och mjölk.lunch kyckling och blomkålsmos och middag samma.Sönt att magen inte skriker efter socker längre.Men har använt avocado en del vilket är sug dämpande.Skönt att känna sig fri och gått ner i vikt.Tävlar om en massage med chefen och när jag väger 85 kg ja du får chefen öppna plonkan och ta mig till masagen så vida han inte går ner till 100 kg först.Fat ingen risk.nenne tjockis kan knappt gå ner i vikt.några hundra gram hit och dit inte mer.Ha ha tjockis.

Ja det går bra nu.


Detta är jag bra på


Att äta rätt


Att slippa socksug genom avocado


Att jag diskaade igår


Detta är jag tacksam för


Att chefen handlade av mig och visade  sin feta beaneisesås och fett kött.


Att chefen inte har ngn chans när jag sätter fart he he tjockis


Att jag mår bra


Detta behöver jag hjälp med


Att veta vad jag ska äta


Att hitta inre frid


att känna att jag duger som jag är


Slutar så.kram irmela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 19 juli 2010 09:38

ja gårdagen var ett stort inbördeskrig.Jag och sockermonstret bråkade som fan.Det började med att personen som jag skulle åka och bada med var bakfull.Detta tog jag som en förolämpniong.Om ´man ska vara med ngn dagen efter så ska man ha druckit med m...

Ovido - Quiz & Flashcards