Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Semester i linköping!!!

Av irmela Andersson - 30 juni 2010 22:27

ja i dag kom jag hem från en veckas semseter i linköping,norrköping,söderköping och lisseberg.Har haft en underbar semester tillsammans med min bästa vän Anna som jag träffade 2006 under Enskedesppelt då vi spelade pinocco.Förra onsdagen åkte jag till linköping direkt när jag kom dit gick vi till ett mysigt cafe och tog en morotskaka.På torsdagen låg vi på tinnelbäcksbadet och badade i en djup 50 metersbassäng samt en konstgjord insjö som var jätte mysig.På midsommar firade vi den i skäggetorp hos annas pappa.Var verkligen kul då annas pappa vilket är ett roligt orginal enligt mig skojade hela tiden.Det var var verkligen en midsommar att minnas.Sedan åkte vi til norrköping på lösdagen och kollade på deras blomster anangemang och stömmen men det mesta var stängt pga att det var midsommardagen men det var iaf kul att se norrköping.På söndagen var vi i linköping och softade mest.PÅ måndagen drog turen vidare till söderköping.Där sveriges störta glass bar ligger.Var verkligen en upplevelse att få en glass som kostade 105kr.men stor ochmaffig.Mycket kul.Åkte även tåget tuff vilket var en guidad tur genom söderköping.myckt intressant kan jag rekomundera.Sedan kl 07.30 kom annas orginal pappa och bror och hemtade oss för en tur till göteborg och lisseberg.När vi nästan var framme stannade vi vid en rastplast och lagade oxpytt med sallad på ett gasol kök.men vi hade publik ett busslast tyskar som tyckte att laga mat på rastplast inte var normalt.utan inspekterade vår limosin med märke volvo 740 samt oss fotograferade samt skrattade sedan när de åkte så vinkade alla åt oss de fick sig nog ett gott skratt och tänkte vilka idiotiska svenskar det finns.Ja ja tror aldrig jag har känt mig så ut tittade när åt som då.Sedan kom vi till nordens störst nöjesfält lisseberg där vi tillbringade rsten av dagen.Lissebrgs nya aktaktion som såg ut som toaletter var lite små läskig.Annars var allt som det ska vara på ett nöjesfällt.Sedan i dag så åkte jag hem.Det var riktigt kul att komma hem för när jag var bort rest så hade jag anlitat en målarfirma att måla om min lägenhet vilket jag var hel nöjd med.Är så himmla kul att se min svinstia förvandlas till ett slott.Stormtrivs verkligen nu hemma.Ha det så bra.irmela


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards