Alla inlägg under mars 2010

Av irmela Andersson - 3 mars 2010 08:32

ja dagen känns bra.Har vaknat och känner mig som solen mot en klar blå himmel.Vill ha sol nu och värme.Livet leker jobb och vänner vad hade man för fyra år sedan.JO just ja en säng att gråta i detta är inte vad jag önskat mig.Men det jag har i dag kunde jag inte drömma om för fyra år sedan.Värme från chef och vänner som jag har nu älskar alla som ställer upp på mig detta är för att jag ställer upp på mig själv på ett helt annat sätt nu än då.Gammmla vänner har hittat tillbka till mig och nya har till komit där i bland Anna och min lille skutt.Tack för att ni finns för mig.Saknar faktiskt kanin kram nu men kommer på söndag då jag och ska hem till neries på söndagsmiddag.Ska bli kul.Värme och omtanke Kan det bli bättre.Saknar dig vill ha kanin kram eller potatis gratäng med entricote som jag kallar det.Kram alla läsare.

Ovido - Quiz & Flashcards