Alla inlägg under december 2009

Av irmela Andersson - 30 december 2009 19:43

Ja idag har jag jobbat.det gick bra.Fick vara mkt på golvet och jobbade inte så mkt i kassan.Var sjönt att plocka varor och vara golvet för omväxlingsskull.I morgon är det nyårsafton.Då ska jag först jobba sedan ska jag och kalle kanin äta mit i solna gatukök.Ska bli kul att fåvara lite med kanin på nyår.Ja nästa år är det min första sommar semester nägonsin och det ser jag verkligen fram emot.Ska bli så skönt att vara ledig och få betalt.Vilken känsla att få en semester eftr alla år som slav åt olika arbetsgivare.Nu har jag verkligen hittat en toppe chef.Jari du är toppen.Ser fram emot ett 2010 med mina arbetskamrater på konsum och mina vänner vad nu 2010 har att erbjuda.Hoppas att det blir ett bra år.Till alla läser önskar jag ett härligt 2010.Hoppas det går bra för er och till alla er som dricker mkt gå med i AA det hjälper.Från en föredetta alkoholist med 4 års nykterhet.Hoppas ni får en underbar resa från erat gammla liv.Tänk som så livet är för kort för att supa bort.Stora krmar till er alla irmela

Av irmela Andersson - 29 december 2009 18:46

Ja på julafton var det fyra år sedan jag drack alkohol sisst.Tiden går fort.Och livet ser helt anorlunda ut nu.Helt andra vänner och en tillsvidare anställning.Ja min störta glädje spridare är liten och heter kanin.Sedan har jag min snälla chef som ställer upp på mig till 100 procent.hur kul som helst.kanin,Anna och jari ni är helt underbara.Finns även gamla vänner som har hittat tillbaka till mig och gjör livet enklare att leva.Ja tänk va man har presterat på bara 4 år.men man har allt fått slita för att få det så bra som man har det nu.Praktiserat och lånat eller fått pengar från sin kära far gråtit floder efter tre förloarde jobb samt jobbat mkt på sig själv men men man kan tacka alla uderbara människor som finns för mig och gjör allt för att jag ska må bra.En kompis sa till mig för ett tag sedan att han minsan inte behövde hjälp men då svarade jag alla behöver hjälp för att överleva.Om ingen fick hjälp då skulle ingen komma ngn stans heller.Tror detta stämmer bra.Ja hjälp den varan har jag fått mkt av särskilt när det gjäller jobb vänner och framför allt värme när allt är dystert och tungt.Tack alla underbara människor som har hjälpt mig genom alla år som jag har varit alkoholfri.Om jag inte haft er skulle jag nog vara en nedsupen alkis vid det här laget.Tack alla samt mig själv för att jag har det liv jag har nu.Anna som har varit vid min sida sedan jag var två månder alkoholfri och kommit till mig med värme och skratt.Uppskattas ska du veta.Kanin har funnits den senaste två åren har fått mig att blomma genom sköna kanin kramar och roliga äventyr.hoppas att våra vägar bär till rom nu.Vill verkligen det på min första semester som jag har slitit så för.Har jabbat hela sommararna sedan 2006.Nu ska det bli ändring på det.Slutar så genom att önska alla mina läsare ett gott nytt år och ett bra 2010.

Ovido - Quiz & Flashcards