Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

kan ni som är här kommentera skulle vara kul

Av irmela Andersson - 1 oktober 2008 20:30

idag har jag mått lite bättre än i går.Har ont ovch känner mig som en stor fet hourse pundare.mår inte alls bra.men lugn maria det blir bättre.bara att ta det lugt och varvra ner.hälvärken slipper väll jag om jag gjör som läkaren säger och och håller mig lugn.blää lugn dynamit harry som inte får spränga dynamit med andra ord.Låter helt sjukt allt som harry tänker på är ju dynamit sprängning.hua alla sina dagar denna filur till läkare värkar ju inte vara riktigt klllookk.Harry lugn sprängt en sak för för mycket och det är hälsena.ve och fasa hur ska sverige klara sig utan harry och framför allt dynamiten.Hur kunde harry vara så dum så han missade att hälsenan vara i vägen när han sprängde i förra vecken.uch harry som en liten lite gubbe med bandaage och voltaren inte mycket liv nu inte men lgun detta kommer bli bra och då kommer harry med ny hälsena tillbaka och då blir det värre än någonsin lita på det harry är så fin och snäll mot de som är snälla men mycket elajk mot de som är elaka.har vi någon som vill spränga med Harry??



detta är jag bra på


att ta hand om mina kompisar och häjlpa om ngn behöver


att jag inte tar andra förgivet.


vara ute och ta det lugt när jag har ont


Detta är jag tacksam för


Att min kontakt person karin finns för mig


Att kanin alltid ställer upp om jag piper och är en så skön person att krama


Att jag har fått tillbaka mina gamla vänner och även en del nya.Karin borås mitt hjärta klappar för dig.


att jag har tagit mig ur spelet och alkoholen



Detta behöver jag hjälp med


att må bättre


aatt lära mig att hantera med och motgångar


att stå på egna ben utan kryckor och då menar jag med människor


vad är det som gjör ett liv bra??

vem är det som bästämmer vem det ska gå bra eller dåligt för

vemär det som kan påverka vad som händer i en persons liv


vem är det som kan gjöra bra saker för mig eller dig


jo dën ända som kan påverka detta är du själv med lite hjälp av andra.


om man ser saker negativt så går det dåligt och man ser saker possitivt så går det bra.

även om man har misslyckats så kan man alltid gjöra om samma sak och lyckats en andra gång.


natt eller dag detta väljer du själv.försök att se dagen ljus även om det känns tungt.dagen och natten varar ej för evigt.


nu i ro slumrar in i i bädden så fiin siom en blomma på äng i en blommande

just de änglade små breda solstrålen ut som i bädden i sto fast ej natten är slut.godnatt sång till er som läser irmelas och harrys blogg.harry och irmela säger nu natti natti den blogg



 
 
wigstrand

wigstrand

2 oktober 2008 20:03

kul att du kommenterat min blogg vännen!

http://www.wigstrand.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lögnens Svek

2 oktober 2008 22:10

Tack för din fina ord!

Ja vem fan gråter inte. Men jag har försökt att be om hjälp, men verkar inte få det. Denna blogg vill jag visa för alla. Visa att alla inte alltid mår så bra som de verkar göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards