Alla inlägg den 20 april 2009

Av irmela Andersson - 20 april 2009 07:00

ja i dag har jag tagit mig till jobbet men jag fick äran att spy på bussen.Sedan fick jag plocka grönt även fast jag mådde illa.Jobbade från 09.00-10.45 sedan blev det en taxi hem.Men nu har allt gett med sig efter att ha tagit två alvedon och gått och lagt mig.Nu mår jag bara bra och ska sminka mig och åka till min kära arbetsplats nämligen konsum.sak bli skönt att få jobba utan att må illa i dag.Samtidigt som jag bloggar så lagar jag torsk file med pasta.Ska bli gott och efter jobbet ska jag och min lille bror ut och handla mat.Nu ska bli jobb och handlar dag.Sedan börjar jag kl 12.00 i morgon så då kan jag laga mat på morgonen.Ska bli skönt att fylla på förådet.sedan är det väll läggdags och dags att vakna till en ny dag.


sluatar så önskar all mina läsare en trevlig dag.



Ovido - Quiz & Flashcards