Alla inlägg den 19 april 2009

Av irmela Andersson - 19 april 2009 23:09

ja vaknade i natt vid tre tiden och var lös i magen.Därefter har jag bott på toa nästan hela dagen.men nu mår jag iaf lite bättre.Har mesta dels legat och läst de hemlösas bok.Den kan jag skarp rekomondera.Jätte bra skriven och den skildrar helt klat en hemlös liv.Mycket värt att läsa för en som börjar hanka sig fram från skiten som jag var på väg ner i.När jag ser detta känner jag med lättnad hur långt jag har kommit som har tagit míg så här långt.Mina vänner och mitt jobb är allt för mig och min kanin betyder oerhört mycket för mig.i morgon är det jobb igen och sedan promenad samt simtur med en liten kanin.Ska bli kul att få träffas igen.Känns så skönt att få roligt med honom.detta var allt för i ´dag vi får höras.

Ovido - Quiz & Flashcards