Alla inlägg den 1 april 2009

Av irmela Andersson - 1 april 2009 19:32

ja nu är det bara 14 dagar kvar till jag får min första riktiga lön.känns skönt.Äntligen pengar och dem har jag dess utom jobbat till mig.nu ser jag även fram emot min 24 måndars dag alkohol fri för då ska jag fira genom att ta en kryssning till hälsingfors med silja serende jag och min kanin.ska verkligen bli jätte kul.Den båten somhar gå gata och ser ut som en mini galleria.Ska verkligen bli jätte kul.Detta är vad jag ser fram emot här näst.April ska verkligen bli en jätte kul månad.Med mer pengar och ett liv fyllt med roliga aktiviter samt tjäna mer pengar på mitt lilla söta dockhus.Längtar redan till månadens höjd punkter kommer.Ska verkligen bli jätte kul.Världen här kommer början på 2000 talets alkoholist att blomma ut nu som alkohol och spelfri.Undra om jag kommer att ha kul när jag som bäst tar hand om mig själv och lever livet utan massa onödiga kryddor som tillsats.Jag kryddar mitt liv med light saft och mat samt roliga vänner och allt som hör ett bra liv till.En krydda som jag däremot inte vill krydda med är nikotin men det är tyvärr ett begärr som inte släpper denna rökare som måste ha sitt.rrrrrrrrrrrrrrröööööööööööökkkkkkkkkkaaaaaarr
rnnnnnnnnnn.så illa tycker jag om honom.Tur att jag kan blomma trots mina felsteg i detta liv.





var dag är en gåva


som ska tills vara på.


man ska vårda sin dag och morgon dag på bästa sätt.


Dagen kommer till en som man har bäddat den.


En bra dag är mycket bra bäddad ska du se.


Som man bäddar får man ligga helt enkelt.


Jag vill sova gott så jag bäddar fint


med rosor och en blommande säng


man vaknar till dagen som man har bäddat dagen innan


Till alla läsare hoppas att ni bäddar era dagar på bästa sätt som jag.kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards