Alla inlägg den 30 juli 2010

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare aas program och viljestyrka.Men nu blir det svårare.Vi får se när simmhallen öppnar igen.Ska verkligen försöka då för socker kostar även mycket pengar samt att jag äter ute.Man måste ju för sin egen skull och sedan skulle det inte vara helt fel att få en till massage av chefen.Måste vänta tills simmhallen öppnar bara.Sedan ska jag försöka på den bara.Jag vill ju så gjärna gå ner i vikt och slippa socker monstret.Ja jag ska vara på mitt älkade jobb hela helgen det ser jag verkligen fram emot.



Detta har jag gjort bra.


Städat


tvättat


Läst aas stora bok


Varit på aa möte


Detta är jag tacksam för


Att mimmi finns för mig


Att jag fick bromma grupens telefon nummer.


Att jag har ett bra liv


Detta behöver jag hjälp med


Se mig som bra


Att inte oroa mig så mkt för små saker


Att få bättre sjävkänsla


Tack alla för ni finns för mig.kram irmela

Ovido - Quiz & Flashcards