Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

gråta är bra!!!

Av irmela Andersson - 12 januari 2010 09:05

ja ni som mår dåligt och tar till otillåtna medel så som att äta mkt socker spyr eller dricker mkt alkohol.Sluta med detta.Lägg dig ner och grina.Det är helande och trårarna hjälper när det är som jobbigast.Som jag skrev förut tårar  som vatten droppar mot bäcken ni ska fylla eran bäcken för att sedan torka och må bättre.


                       GRÅT


jAG ÄR DIN BÄSTA VÄN!!!

Jag hjälper dig och kostar inget.

Finns för dig när allt känns tungt.

Jag helar dittt psyke och gör dig fri...många som är som sprängfyllda ballonger

tillåt mig att spränga dig.Jag vill dig bara väl,jag vill att vi ska bli vänner och sammarbeta.Jag kan hjälpa dig att bli fri din ångest och tar bort allt som  gjör ont.Jag finns för dig och ånest dämpande och annat skit som läkarna ger dig för att stänga in känslor skit i dem dem bara förstör ditt liv.Låt livets gråtatack att komma och knacka på din dörr.Jag helar dig gjör dig glad.När du behöver mig så kommer jag till dig.Mig kommer du ¨få träffa även fast du är tuff och försöker stå emot mig.Jag finns för alla kommer då och då även fast du försöker stå emot mig.jag gjör det för att jag vill att du ska må bra och vill hela dig.Kommer när du minst anar och tränger mig på.Då tar du till otillåtna medel för att du är tuff.VARFÖR DU KOMMER ALDRIG MÅ BRA AV ATT STÄNGA IN DITT INRE.Låt inre prata och hela dig det är gratis och är bästa medicinen mot ångest och gråt.


Nu ska jag berätta om två situationer.Jag sitter på tunnelbanan och dricker alkohol och är stup full.Jag gjör det för att dempa min ångest och trycka bort känslor.Ingen bryr sig de runt omkringmig tror att jag mår bra och har kul men i själv verket mår jag mycket dåligt även fast jag är i mitt rus.Ingen bryr sig om mig och alla tror att jag mår bra.


När jag sedan ska hela mig och sitter där där på tunnelbanan stor gråtande då kommer många fram till mig och ska trösta mig.Det syns att jag mår dåligt nu men inte när jag är stup full och skämtar bort allt.Varför är det så??


Vad är detta för samhälle.Jag står för att jag mår dåligt och gråter ute ibland om jag behöver.Tycker att det är bättre än att ta till otillåtna medel.ska livet behöva vara glatt med och klackarna ska vara i taket jämt.Tror att du som tröstar mig i sjäva verket behöver gråta själv.


SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT SE MIG ELLER NÅGON ANNAN GRÅTA??

MÄNNISKOR HAR ALLTSÅ SVÅRT ATT SE GRÅT MEN INTE STUP FULLA MÄNNISKEOR SOM FLYR.VARFÖR SKA MAN FLY ISTÄLLET FÖR ATT FEJSA HUR MAN MÅR??


JAG STÅR FÖR ATT JAG ÄR LEDSEN IBLAND OCH TYCKER ATT JAG ÄR TUFF FÖR ATT JAG VÅGAR VISA MINA INNERSTA KÄNNSLOR.


När jag skriver detta mår jag faktiskt bra.jag har torkat min bäcken och har fått min tilltillsvidare anställning,mina 4 alkoholfri år och snart 2 år spelfri samt alla mina vänner.Jag är firi dag tackvare att jag har gråtit ut min ångest och smärta.Står för att jag är gråter i bland.


Slutar så med orden gråt tufft inte löjligt.


Till alla läsare nu ska jag och min vän kanin gå till pizza hut och äta.Kram och ha en bra dag.

t 2år spelfrihet.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards