Alla inlägg den 10 januari 2010

Av irmela Andersson - 10 januari 2010 22:41

Ja i dag vaknade jag kl 05.30 och gick upp och började stor städa.Städade till kl 12.00 därefter gjorde jag en kålpuddig för att sedan gå på ett AA möte.Det var kul för jag blev möteshållare.Var faktiskt häftigt att leda mitt första AA möte.Därefter åkte jag hem för att bjuda far,faster och respektive på middag.Var jätte kul.Skönt attg få gå och lägga mig med ren städad lägenhet.Har legat mkt efter med detta men nu tog jag mig äntligen i kragen och började städa.Var faktiskt kul att kunna ta hem folk utan att behöva skämmas.Rent och snyggt och då mår man mkt bättre.Kul att släkten även uppskattade detta.Skönt att slippa tänka på storstädning på ett tag.Är så stolt över mig själv och denna underbara dag.Tack bloggen för att du finns och vi ska ha mkt kul tillsammans.Älskar min rena och fina lägenhet samt alla underbara människor som ställer upp på mig till 100% där ute.Rent städat ta hand omer och till alla mina läsare ha en trevlig dag.kram Irmela

Ovido - Quiz & Flashcards