Alla inlägg den 6 januari 2010

Av irmela Andersson - 6 januari 2010 06:38

ja igår skulle jag vara ledig men vid 09.00 ringde chefen och ville att jag skulle hoppa in och jobba extra.Jag blev jätte glad för det var trettondagsafton och det innebär 100% efter kl 12.00 och jag jobbade till 18.00.Perfekt tyckte jag.Det gick jätte bra och var en bra abetsdag.Skönt att chefen vill att jag ska jobba extra.Och i dag är det 100% hela dagen.Skönt med lite extra pengar i lönekuveret.Och jobba en dag som knappt betyder ngt för mig.I dag åker kanin till finland på kryssning.Ha så kul lillle skutt.Hoppas att du får en underbar kryssning.Men du jag vill inte ha ngn fyllekanin.Så håll dig borta från spriten.Ja ja du år iaf skötsam.slutar så och ha en trevlig kryssning ica husby.Slutar så med att önska alla läsare en trevlig dag.kram irmela

Ovido - Quiz & Flashcards