Alla inlägg den 17 januari 2010

Av irmela Andersson - 17 januari 2010 20:45

Dagen började bra lagade tre maträtter bifteli och pasta,fårost fylld lövbiff och kina gryta med nudlar.Sedan komm känlorna smygandes.Har varit väldigt upp och ner i dag.Ena sekunden glädje tårar för hur mitt nya liv utan sprit och spel ser ut blandat med att jag inte kan ventullera känsälor med medmänniskor för jag har sumpat min telefonbok.Allt som jag har byggt upp radert i ett enda hårt slag.Saknar många av er som jag aldrig mer kommer höra av.Gjör ont att känna känslan av ensamhet blandat med hur mitt liv ser ut.Har gråtit en hel del i dag därför.Gjör så ont att lämna alla underbara vänner och deras liv bakomsig.Känner en känsla av tomhet samtidigt som detta kan vara bra för många av mina vänner ringer aldrig mig.Detta var kanske deras vilja vad vet jag.Men i mig gjör det ont.Tycker det är konstigt att jag inte har regerat krafigare på detta men bra att jag tar det bra.Men för mig gjör det samtidigt ont för dem har hjälpt mig att hålla mig på den rätta vägen.Hur det kommer att se ut i framtiden är och förblir en gåta ingen kan se in i framtiden.Men man kan se bakot och känna kännslan av värmen i bröstet som spriten faktiskt gav.Fast det är samtidigt inte bra att trycka bort känlor som dessa.mina käslor för vissa av mina förlorade vänner sitter som ett bälte i mig.Gjör ont saknar er väldigt mycket.Men har iaf tagit det bra.Gråter samtidigt som jag skiver.Gör ont att förlora stora delar av sitt inre och känslor för dessa finns ju så klart.En av dem är Victor han har jag varit olyckligt kär i i tio år nu finns han inte i mitt liv längre.kram irmela

Ovido - Quiz & Flashcards