Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

vikt ned gång jess

Av irmela Andersson - 2 februari 2009 14:00

ja jag har i dag gott ner 6,1kg i vikt och minskat 8 cm i midje mått.Detta har jar jag gjort från och med den 30 oktober 2008 till i dag.I lördags blev jag glad.det visade sig att jag hade växt i mina gammla favort byxor som jag hade kunnat haft på flera år.Känns så skönt.Att äntligen kunna ha dem så det blev kul att ta på mig dem och gå på johans middag.Det ända som var jobbigt var att dem tryckte på yrinblåsan.Inte alls skönt för man kände sig kissnödig hela tiden.Ändå tyckte jag inte att de satt så hårt.Men det var roligt att festa i dem äntligen.Jag som alltid önskat mig en smalare midja nu har jag änligen minskat över 5 kg.Gud va kul.Känns helt underbart och roligt.Verkligen jätte kul och man känner sig framgångsrik.Ja ja undrar hur beach 2009 ser ut.Skulle vara kul a´tt se nyfiken.Vilken bikini kan man användaa och hur ser magen ut då??Skulle vara kul att se.Längtar redan.Iaf skönt att coca colan börjar ge result förrut drack jag tre halv litersflaskor coca cola om dan nu dricker knappt en i veckan och jag är inte ens sugen på coca cola utan jag vill ha fun ligt vilket har gett ett bra resultat.Och sötsaker har jag också dragit ner på så det känns verkligen jätte bra.Gud va skönt att kunna gå ut utan skämmas för tjockis är feeet.Kompis mede stora kocken som lagar feta feta maten.



Detta är jag bra på


Att gå ner i vikt


Att ha kul trots att ekonomin tryter.


Att se framåt och vara en glad tjej.


Detta är jag tacksamför


Att mina vänner finns för mig.


Att jag till husbybadet och simma med kanin


Att jag änligen får penger.


Detta behöver jag hjälp med


Att slua röka


ja inte vet jag vad jag behöver hjälp med mer men ngt finns väll men jag vet vad.


Till anonym kul att du är ute och promenerar mycket det låter jätte bra.

Lycka till med promenaderna.


Till alla läsare ha en trevlig dag.ha så kul och ta hand om dig



 
 
Ingen bild

Annonym

2 februari 2009 18:43

Hej hej!
Kul att höra att du mår bättre nu. Grattis till din vikt nedgång. Nu har du peppat mej. Ska banne mej sätta mej på cykeln snart. Tyvärr tar jag mej inte den tiden jag behöver för att röra på mej. Men jag håller iaf igång.
Ha de gött

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards