Alla inlägg den 7 februari 2009

Av irmela Andersson - 7 februari 2009 21:49

Jag är så himmla trött på att jaga pengar.Vara 32 år och springa som en tre åring till mor och far och tigga.Känns hur jobbigt som helst.Konstigt nog gråter jag inte.Väldigt imponerad av mig själv som är så lugn som jag är.Men det är skönt att jag iaf inte tar så mkt skit av denna försäkrningskassan terror.Ska det vara så svårt att sända ett hjävla papper till mig.Detta har tagit över en månad nu.Så himmla trött.Vilken motivation man får att vara stark är ett måste.Tycker att dem kräver för mycket av lilla mig.För tre månader sedan var jag heltids sjukskriven för psykiskt dåligt måeende.Och sedan mötas av detta när man tar sina små stapplinde steg till ett bättre liv.Tycker att det är helt absurt.Känns som dem gjör allt för att jag ska ge upp och bryta i hopp totalt.Men jag är trots allt stark och gjör helt enligt instuktionsboken.Det är bara att bita i hopp för nu har jag bara drygt en vecka kvar som prakikant sedan är jag anställd vilket jag är överlycklig för.Ska bli så skönt att sköta ekonomin själv.<och få sina pengar.Samt att det även är på konsums dockhus.Längtar redan till på måndag då jag får gå dit igen och hjälp min toppen chef.Ska bli så skönt att få jobba av sig lite.Tycker att konum känns mkt roligare nu när det snart är på riktigt.och inte så pengar jag drar in utan stora lönekuvertet.Ska bli kul att se vad detta innnehåller.Läntar redan till april.För nu ska chefen ge även denna odoga pengar he he...jag är klat bäst...jag är hur bra som helst...jag är hur duktig som helst och ger aldrig upp...vem har sakt att allt ska lösa sig på en gång.....man får vänta och se.....vad framtiden har att erbjuda.....hoppas att det blir bra är nicke nyfiken....kanske får en kanin till slut...vänta bara får se vad som händer...vet ej vad som väntar på mig....hoppas någon...skulle inte vara helt fel om det var den kanin som jag känner nu...är snygg...inte bara snygg helt underbar...ja ja kanin festar som fan nu...vi får se om jag har min fylle kanin på chattet i morgon vill se den i morgon bitti he he.



Detta är jag bra på


att inte gråta trots mina problem.


Att se vad som är bra för mig.


Att gjöra allt som jag kan för mig själv och alldrig ge mig jag vinna över fösäkringskassan.


Detta är jag tacksam för


Att jag är klart bäst


Att det finns underbara människor som bryr sig.....


Att jag inte är ensam trots alla motgångar


Detta behöver jag hjälp med


Denna underbara penga jakt''


att se allt som är negativt possitivt...det finns en mening med allt men varför ska jag lida hela tiden...vem vill ge mig sparken hela tiden...varför krossas jag hela tiden....hoppas att jari ger mig bättre än mina tidigare chefer...Fick iaf vänner från husby får se vad jag får från dockhuset...



Till annonym låter mysigt att tuffa båt på sommaren.Är mycket ute med husvagnen med??


Till alla läsare ge mig gjärna ett meddelande.skulle vara kul att vilka ni är...god natt sömn och sleeep good good naight 



sov gott bloggen kul att ha dig här





Ovido - Quiz & Flashcards