Alla inlägg den 15 februari 2009

Av irmela Andersson - 15 februari 2009 21:55

Ja denna helg har verkligen varit jobbig.Det var alla hjärtansdag i lördags och jag var helt ensam.PÅ detta var det bara några dagar sedan min älskade farmor sa farväl och for guds himmla rike.Detta känns hur tungt som helst.Hla dagen i går tillbringade jag stor gråtande i sängen.Det gjorde s ont och har dessuton svårt att ensamheten nu.vill bara vara med mina närmsta vänner.Men de var upptagna på sina håll.Men i veckan ska jag både träffa kanin och sagal.Ska bli skönt altt slippa känna sig ensam och ledsen.Ska försöka simma men detta kan bli svårt för vemk har följt lilla gumman till simmhallen när den var liten om inte farmor.Kommer nog kännas men iaf bra kanin stöd med mig.Ja nog med jobbiga saker för i dag.Imorgon ska jag gjöra mig fin och avsluta min hat värda praktik för på tisdag är jag ANSTÄLLD och detta förtjänar jag med råge.Ska bli kul att få betalt för det man gjör.Min kära chef kommer att ta fra´m plånboken nu he he.Ska bli kul att få betalt istället för att nästan jobba gratis.Längtar redan till min första löning.ska bli kul att få lite kosing.För vem vill inte ha pengar när masn arbetar.Ja ja detta är ett dockhus och jag älskar det.Ska bli så kul at gå dit ch avsluta denna kära  hatvärda praktik.Har gett mig många gråt atacker men hoppas att jag slipper gråta snart.Ska se om irmela kan leeeee he he hoppas det.Ja ja irmela kan mer än att gråta.....ja det kan jag lova.....saka bli intressant att känna hur det känns att få lön.


Detta är jag bra på


Att ta mot gängar utan att grävaner mig i dem


Att ta hand om mig själv och gjöra det bästa av denna jobbiga situation


Att se possitivt pådet som är det.



Detta är jag tacksam för


Att jag har mina kära vänner


Att jag har ett jobb om två dagar.


Att gun följde med mig så jag kunde säga farväl till farmor en dag efter hon for.


Detta behöver jag hjälp med


min sorg


Bli starkare


att se saker mer possitivt


Till annonym kan du inte ge dig till känna snart undrar vem du är.

är nicke nyfiken.



Tilla läsare ett gott skratt förlänger livet




Ovido - Quiz & Flashcards