Alla inlägg den 15 september 2008

Av irmela Andersson - 15 september 2008 19:36

började dagen med att blogga men mitt inlägg försvann.I dag känner jag mig lite ve modig och rädd.går dagen var inte rolig.Var nära att bli påkörd av en bil.Har i dag därför bara tagit det lugt och försökt så gott det går att varva ner.känner mig rätt vemododig samt ledsen och rädd.Många tankar på att jag kan ha en voklksvagen chafför att tack för att jag lever.Tankarna har snurrat mycket i dag.vill helast inte sova.rädd för att drömma mardrömmar.Känns tungt och jobbigt.



Själen.

en frusen själ

Varför ska tårar rinna som regn vatten mot bäcken

min själ är kall och frusen.

Käner mig som jag bör flera kilo regn vatten inom mig.

Kan nog säkert fylla hela bäcken vem vill se min bäcken

Ingen tror jag.Varför kan jag inte gråta i den famn jag vill??

Skulle så gjärna vilja krypa upp i en varm kanin famn och gråta ut.

men ack denna kanin kan ej se tårar rinna.

Bäcken får jag fylla själv med isande kallt regn vatten

Tror även bäcken fryser till is av detta kalla regn vatten.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards