Alla inlägg den 13 februari 2010

Av irmela Andersson - 13 februari 2010 09:13

Har haft mkt att gjöra på sisstone.Jobbat gott på AAmöte samt börjat träna karate.Förra fredan tränade jag två och en halv timme.Var skönt men gud vilken träningsvärk jag hadde.Har hållt igång mkt på sisstone vilket har resulterat i att jag var på väg in i väggen.Från onsdag kväll till fredag morgon 10.30 sov jag nästan hela tiden frånsätt att jag åkte och handlade samt var på akuten för jag var snurrig i huvudet samt mådde illa.Jag hade bra värden men jag var nog mkt överansträngd.Jobb aaa möten och träning detta är saker som jag har hållt på med för mkt samt åtsido satt mig själv mkt.Det är bäst att jobba lagom och inte ta på sig för mkt i verken det privata eller arbetsmässigt.Jag t är trotts allt psykiskt sjuk och jag inte gjöra lika mkt som en vanlig människa.Detta får jag respektera annars så kommer det gå illa så summa summarum av detta ta inte på dig för mkt.Tänk på dig själv också.Och vad som är bäst för att jag ska må bra.Jag mår inte bra av stess samt att gjöra hundra saker samtidigt utan jag måste ta det lugnt.Resultat var inte så kul ligga i sängen och snurra.DEtta måste jag tänka på och de med basta.Kroppen kommer tvär protestera snart.Och jag kommer få min kära säng på psyket och snaka med mig själv.Helt borta.Inte intresserad av detta.låter inte kul och bra.Även fast det vi´ftas med sedalbuntar så kommer jag förlora penar istället för att tjäna dessa om jag klappar ihopp totalt.Jag vill mkt men måste se till mitt eget bästa.Jag kan inte vara övrallt och lite till.Sömn och vård av irmela är också viktigt.Och ska inte åtidosättas.tack till alla läsare och ha det bra.

Ovido - Quiz & Flashcards