Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Magnus 34 års dag.

Av irmela Andersson - 17 december 2008 19:32

Jav i dag fyller magnus 34 år jag önskade att jag kunde sända ett sms till dig.Men vet ej om det skulle uppskattas eller förstöra din bemärkelsedag.därför väljer jag att gratta dig på din födelsedag via min blogg.Har tänkt mkt på dig och undrar varför du bara försvann.du har inte hört av dig på snart 2 månader nu.Det jag önskar mig helst av allt i julklapp är ett litet men mycket speciallt samtal från just dig.Det skulle bli en helt underbar julklapp.Ja ja nog talat om magnus.DEtta är min blogg.idag hade chefen och jag möte.vi duskuterade hur vi skulle fortsätta och det låter mkt troligt att jag kommer få min efterlängtade anställning efter jul.Vi diskuterade även timmar och han ville att jag skulle gå upp på heltid.Är glad att äntligen ha en chef som bryr sig om mig och är mkt mån om mig.Till och börja med så kommer jag att gå ned på 4 dagar istället för 5.och jobba 2 heltids pass.Allt känns så bra nu.FTycker så mkt om mitt lilla dockhus på landet.och famför allt att minh chef tycker så bra om mig.I dag fick jag min första testning och jag fick inte bara en arbetsuppgift utan fyra på en gång.men det gick bra iallafall.vem har sagt att livet ska vara lätt men nu känns det faktiskt lätt.Allt känns så skönt.



Detta är jag bra på



Att ha koll på flera saker samtidigt.


Att vara possitiv även fast jag inte kan köpa några klappar.


Att ta mig upp ur varje kris utan några större problem




Detta är jag tacksam för


Att jari finns och försöker ställa upp på mig


Att allt rullar på och allt går åt rätt håll.


Skulle vara tacksam om magnus ringde och önskade mig god jul.

tycker faktiskt att jag förtjänar det




Deta är jag bra på


Att lämna magnus ifred


Att ta mitt liv som ett verktyg och kämpa på i egentakt och gjöra det bästa för mig själv


Att finnas när jag behövs.


avslutar denna blogg med ett fyrfallet leve för magnus.hoppas att du får en trevlig födelse dag.skulle så gjärna vilja gratta dig personligen men vågar ej.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards