Alla inlägg den 26 december 2008

Av irmela Andersson - 26 december 2008 23:09

ja i dag vaknade irmela vid o5.30 tiden och började dagen med att städa upp sin lägenhet.Ny städat var det dags för far att komma på besök.Irmela skulle få försenad julklapp.Det var ett nytt data bord och ett häfte rikskuponger.Julen var så där.smälk i bägaren var att se mormor som knappt kan gå och carola som hade ångest och inte alls mådde bra.Ja ja det var ialla fall kul att träffa släkten.Sedan bar det i väg till lille bror som hade dukat upp stora julbordet.Det var verkligen jätte mysigt att fira jul med bror och mor och brors flickvän sandra och hennes syster och far.Allt var verkligen jätte mysigt i farmors gammla stuga som bror har rustat upp.Det var så skönt att vara i stugan och få lite julefrid.Ja på söndag bär det väg till mor på stek.Ska bli jätte gott.Ja ja nu har man även passerert tre år alkoholfri.Känns verkligen jätte skönt.Och ångest om man har någon dempas med yoga och simmning.Hur skönt som helst.I morgon bär det i väg till mitt dockhus på landet.Längtar efter att få komma dit.Saknar alla lantbor så mycket.Framför allt jarri min chef.Tänk att man har fått detta livet som är en stor dröm och se.Kanin och anna som är helt underbara.saknar er så hoppas anna kommer till mig snart så vi får gjöra stockholm osäkert.Kanin var jag ute och käkade med i da´g.det var verkligen jätte kul och mysigt.


Detta är jag bra på


Att få saker som är fina för jag har så snälla föräldrar.


Att vara glad


Att aldrig ge upp även fast det känns tungt i bland.


Detta är jag tacksam för'


Att min famlij ställer upp för mig i vått och tort


att jag har en så bra chef i jarri.


Alla mina fina julklappar som vekligen betyder mycket för mig


Detta behöver jag hjälp med


Min ekonomi som är ett enda stor mörkel


Att vara mer mån om mig själv


Att se saker som är mörka ljusare.


Önskar alla mina läsare god fortsättning och och att ni mår bra hoppas jag.Jag är en person som har levt i ett enda stort mörkel men tagit mig upp ur jeleneckstunnan.Känns bara så skönt.Kram irmela 

Ovido - Quiz & Flashcards