Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Har varit en rolig vecka!!!!

Av irmela Andersson - 7 december 2008 12:16

Ja priktiken går jätte bra.Är omtyckt och gjör ett bra jobb.men varför skulle det inte gå bra.har ju trots allt över tio års yrkesvana.Börjar känna mig som hemma på mitt lilla dockhus på landet.Allt känns bara så skönt.Mina kompisar ställer upp på mig och jag känner mig glad i det som jag har och allt flyter på bra.Vill bara att magnus ska kommentera min blogg snart igen sklulle vara kul att höra av dig igen.Tänker mkt på dig och undrar hur du har det.Om du ser detta skulle du inte kunna skriva lite då.Kan säga att jag sköter mig nu och livet känns bara bra.Lite problem med ekonomin bara.men annars flyter allt på.Mitt liv känns så himmla skönt.mina vänner och min praktik är det bästa jag har.Mina föräldrar har jag börjat få bättre kontakt med och det känns som allt börjar lösa sig.Hoppas att jag får konsum som jobb i januari och att jarri ställer upp på mig.Men finner ingen anledning till att han inte skulle gjöra det nu.jag sköter mig ju trots allt.Trodde alrig att jag skulle få detta när jag började min bana som alkoholfri för snart tre år sedan.Men det känns så underbart allting.Vem har sakt att livet ska vara lätt...men nu känns det faktiskt lätt.Allt rullar på och det mesta går som jag vill.Är stolt över mig skälv och känner mig stark.Alla runt om krung mig känner jag mig trygg i.



Detta är jag bra på


Att se saker possitivt


Att forma mitt liv som jag vill ha det


Att vara en glad tjej.



Detta är jag tacksam för


Att alla på konsum finns samt mina kära vänner


Att jag gråter så mycket längre


Att mitt liv har förändrats till det bättre


Detta behöver jag hjälp med


Att bli mer skälv ständing


Att inte ta ta så mycket stöd


Att stå på egna ben


Vill önska alla läsare en riktigt trevlig andra advent 


 
 
kakan

kakan

7 december 2008 19:44

jag blev så glad över denna bloggen :) fortsätt såhär vännen! blir stolt över dig! kram kram

http://www.wigstrand.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards