Direktlänk till inlägg 13 november 2008

skridskor som arbetsskor.

Av irmela Andersson - 13 november 2008 17:28

ja idag sulle jag och kanin handla arbetsskor åt mig men hela dagen blev helt tokig.först var vi på pizza hut och åt.sedan skulle gick vi till stadion och skulle handla arbetsskor.Jag kollade runt lie och sedan hittade jag ett par jätte fina skriskor.nu var jag glad he he.helt perfekt med skriskor so arbetsskor tyckte iaf jag men kanin var mindre med på noterna och tyckte att jag skulle köpa ett par nomala skor istället.Usch vad tråkigt tyckte jag.jag som tycker att skridskor är det bästa som man kan ha på fötterna när man arbetar.ja ja det slutade iaf att jag tog kanin råd och köpte ett par nomala skor som var dämpade fram och bak.Sköt nu kan jag vbörja på konsum med splitter nya skor och vara glad.Sedan gick vi runt lite i gamla stan och hade en trevlig och mysig dag.det ända var väll att vädret inte var det bästa men dugg regn och moln har ingen dött av tidigare.bara att man är väl klädd och ser ut att må bra så blir det perfekt.vem är det som har sakt att gott skratt förlänger livet.det utrycket är det bästa jag har hört.Sammantaget denna grå trista dag har varit helt underbar.bara kanin och jag och hela stan som arbetsplats.det är annant än ica husby det.Skrattar och har kul till allt som rör sig just nu.Vem har sakt att allt löser sig och sedan inte håller det.är på stålande humör i dag.resan på tunnelbanan hem var mist sagt underlig.Jag satt och hade en fjortis mitt emot mig.hon satt och kollade ut samt kollade mig i ögonen.verkar vara mkt osäker på sig själv och villdistrahera mig.När jag skulle gå av och bara reste mig upp så började hon skrika samt springa som en dåre.vilken en rädd för snälla och fina irmela som använder mun iställellet för nävarna men det verkar inte denna fjortis förstå.Utan blev nog liv rädd.lilla du lär dig av dina misstag och provosera inte när du inte kan ta konsekvennserna.irmela är alldeles för snäll för att slåss hoppas iaf att du får skämmas inför dina tjej kompisar nu.lilla rädda tös...ja jdu var iaf underhållade.



Detta är jag bra på.


se till att jag har kul.


Ta mig upp ur mörkret nästan på egen hand.


att vara en rolig underhållare.


Detta är jag tacksam för


Att du finns och är min sol i mitt liv.även fast det är regn ute så stårlar du alltid min lilla kanin.


Att jag har mina dyrbara skatter dvs mina vänner som lyser runt omkring mig


Att jag har varit glad länge nu.


Detta behöver jag hjälp med.


Att få gröndal att se ljusare på mig och se vilka resuser jag har.


Att bli mer självsäker


Att inte vara så barnslig ibland

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards