Alla inlägg den 17 november 2008

Av irmela Andersson - 17 november 2008 17:33

ja exaat så kallar jag min praktik plats.det var min första dag i dag och en helt sjuk dag med mina nya arbertskamrater.Allt var hur kul som helst.Rolig underhollning av linda och en massa frontade.samt frys plockande.burr svin kallt enligt min bemerkelse.Men iaf ett mycket härligt jäng som jag med glädje vill lära känna bättre.Det verta var väll när butikchefen börjadre dans på lagret och alla skrattar och ser glada ut så här är det inga sura miner inte.kul som fan med underhållning på hög nivå.försöker hålla låg profil men det giock inte så bra.Men det hgör inget.för verkar alla vara ute och flippra.Och luften ute på landet ska man inte tala om mycklet renare än här i stan.Gud va skönt säger jag bara.Att röka där känns jätte skönt igenfört med stan.Längttar redan till morgon dagen då bro kommer.ska bli kul att plocka varor och se praktiken in action.det ser jag verkligen framemot.Ngt som jag saknar mkt däremot är en skön kanin kram som man fick i husby men det är enda som jag saknar från mitt gamla jobb och mina andra kolegor också.Kanin ja kommer inte få se honom förrän på onsdag på messinger.Känns lite tungt men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge.Ja ja en kul första dág på praktiken iaf.Får se vad mo0rgon dagen har att erbjuda.


Detta är jag bra på


Att hitta en bra praktik plats på mofå.


Att se vad som behöver gjöras.


Att ta dagen som den kommer


Detta är jag tacksam för


Att människorna på landet ställer upp på mig som de gjör


Att jaf inte behöver känna mig som praktikant


Att mitt liv ser ut som det gjör just nu.allt känns så bra



Detta behöver jag hjälp med


Att gå ner vikt


Att sluta röka


att kunna skratta mer


En stor kram till alla läsare som vistas på irmelas blogg och alla mina vänner som ställer upp på mig famför allt min vän som kommenterade min blogg förrut magnus och min lla kanin


Ovido - Quiz & Flashcards