Alla inlägg den 22 juni 2009

Av irmela Andersson - 22 juni 2009 20:43

ja jag trodde att jag mådde bra.Men jag hade visst helt fel.Jag tyckte att jag bara till klänga och krama mina vänner samt ville ringa till kanin varje kväll.Detta såg inte jag som ett tecken på att jag mådde dåligt.Men i går läste jag en blogg som gjorde att jag blev tvungen att gråta i timmar för det stog en hel del jobbiga saker.Efter detta mår jag mkt bättre detta kanske låter dumt men jag vill tacka vederbörande för denna hemska blogg förstörde hela min söndag.Då tyckte jag bara att det var jobbigt och insåg ej att gråta som en gris var exakt vad jag behövde.ja ja detta är ju bra för nu känner jag att jag börjar åter gå till mitt normala jag.



Nu känns det bara skönt att vara mkt lugugnare och kunna ta tag i andra saker än att bara söka efter kramar och folk som jag tycker om.



Detta har även resulterat i att mitt arbete med att bli rökfri samt kost har gått åt helvete.Under hela dagen i går åt jag sju glassar.Och rökte som ett svin.


Idag har jag jobbat samt ätit mkt bättre.Känns skönt.



Tror att det är dags att gjöra som med alkoholen och spelet helt enkelt gråta sig ur nikotinet.Faktum är att gråta ser hemskt ut men renar psyke samt gör saker lättare.


Det bästa JAG HAR GJORT ÄR ATT GRÅTA SOM EN GRIS OCH  TA MIG UR ETT SPEL OCH ALKOHOL BEROEENDE.


Nu bryr jag mig om att jag gråter fast jag börjar inse att gråta bara 'är bra även fast det ser ut som att göra ont.


tårar renar och rensar psyket som regn renar luften efter varma sommar dagar.



till alla läsare testa ta till tårar om ni behöver dölj det inte utan låt det rinna.Det rensar upp och helar ett dåligt psyke håll ej skiten inom dig utan släpp loss och låt det komma.

Ovido - Quiz & Flashcards