Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

besök på gröna ´lund med kanin och yalla

Av irmela Andersson - 5 juli 2009 06:15

ja idag roade jag mig fullt ut med att springa grönan runt med mina vänner kanin och yalla.Det var verkligen jätte kul.Insaine var hur idiotisk som helst.sitsen som man satt i snurra och man åkte upp och ner och åt alla håll.verkligen livsfarlig.Inget för fegisar.Bland det versta jag har åkt.Här har grönan verkligen lyckats bra.Livrädd och skrek helvete hela tiden.Lätt att bli skrämd he he.Härligt här likt men farligt farligt skulle jag vilja säga.Det var kul ända tills kanin fick för sig att inspektera mitt ansikte och mina rynkor.Lyckades bita i hopp och inte visa att jag var ledsen men ont gjorde det.Tycker egentligen att jag är för ung för att ha det men som det heter är huvudet dummt får kroppen lida.Menar all rökning samt krökning.Man åldras fortare om man förstör sig med dessa gifter.32 år och rynkig inte kul.Ja nu ska vi har lite roligare här än att diskutera om mina rynkor.Dagen bjöd på mkt skratt och åkande.Nu länktar jag bara till liseberg och deras alla gungor.Älskar verkligen åkatraktioner och stämmningen på grönan.Så himmla häftigt.Ungar som skriker och tycker allt är läskigt samt vuxna som uppträder som barn.Kanin och yalla skrek som grisar och lät som barn.Helt underbart att se och höra.Vissa nämner inga namn såg helt skräckslagna ut på fotona.Var verkligen jätte kul.Min kanin baby i  sitt esse bara nappflaskan som saknades.



Lilla baby va du är söt uppträder som en kaaanin på ett grönan som är farligt mår du tro du bara skriker och gapar som en gris grönan är nog en skrämsel hicka för dig.Lilla baby du är så fin när du skriker som en gris och ser helt livrääädeded ut du ju så underbar min lilla sötis mår du tro.



Kram på dig och alla som läser här undrar just hur det kommer se ut på lisseberg och alla dessa gunor som vi har där 

 
 
Ingen bild

LE

7 juli 2009 20:30

Hej min vän. Va kul att du är med igen. Du får inte göra mej så där orolig. Är ju nästan så jag åker o letar rätt på dej. Men min bil är ju lite knas.
Va kul att ni förlustat er på grönan. Jag gillar inte sånt där. Men jag har åkt Balder, Kanonen o Lisebergsbanan. Usch. Höll andan hela tiden.
Kram

 
Ingen bild

LE

9 juli 2009 22:06

Klart jag ser dina kommentarer. Jag är bara så dålig på att kommentera dom själv.
Kram

 
GreatGenius

GreatGenius

20 juli 2009 19:28

Det är fullt tillåtet att skrika på grönan och det är sällan man får göra det offentligt också. Nu kanske den här kommentaren kom lite sent men bättre sent än aldrig, eller hur?.

http://www.ggenius.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards