Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

ur en knarkande nikotinists dag bok

Av irmela Andersson - 29 maj 2009 19:19

ja det är vad jag kallar denna blogg att ge fan i att röka var lättare sagt än gjort.tog verken med mig pengar eller cigg till jobbet men denn grova nikotinist jag är så komm jag så klart på att det fanns lite pengar på mitt bankomatkort.detta sluta med ett paket cigg och ett mkt dåligt samvete.Tänk att man är så beroeende av detta hjävla gift som kommer att dööda mig.Måste bara sluta om inte ciggen kommer att bli min död.Älskar vrkligen mitt nya liv utan för spriten och spelets kokong.Nu har jagh lämnat denna bubbla och kommer alldrig mer dit.men ciggen håller mitt liv i ett hjärn grepp.Nu har jag bara två val.Döö av nikotin eller leva livet utan det.Valet bore vara enkelt men det är samtidigt svårt att låta bli.ja förstår iaf min chef.att han orolig för anställa mig.Om jag ens kan jobba i augusti det är inte säkert om jag fortsätter.Måste bara sluta.jag känner verkligen att jag borde tänka till hädan efter behöver jag verkligen denna skit som kommer döda mig minsann.Gjör så ont så det är inte sant ge fan och bli stor men en cigg i solen är så skönt.Rökning är ju min last som kommer ta kol på mig.Vill jag verkligen döö det är frågan.Lämna min lilla kanin och kära dockhus för en hjävla massa cigg.nu måste jag väll tänka om.Detta är nog nästan ålderns höst.om jag ta mitt förnuft till fånga och ger fan i skiten ska det verkligen vara så svårt.Spel och alkohol har skött med bravur denna skit ska den verliga skriva in mig på bårhuset med ett plågsamt liv på st görans sjukhus??Jag som älskar mina största framgångar min kanin och mitt dockhus.Är det verkligen värt att röka sönder det??Gör ont bara jag tänker på det.


till den som ge mig tips gjör gjärna det.jag vill trotsa dööden.snälla hjäälp



 
 
Ingen bild

Annonym

2 juni 2009 20:55

Hm... Visst är det dumt. Men det är gött ibland. Du måste ju kunna få hjälp. Nä just nä. Du har ju tagit dej ur träsket nu ja. Tänkte inte på det...
Du får väl testa plåster o massa tuggummin. Äh jag vet inte. Är ju lika lätt som o be mej sluta småäta. Precis som om jag inte märker att kläderna inte passar längre...
Kämpa på min cybervän, o STORA kramar på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards