Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

lugn och skön kryssning!!!!

Av irmela Andersson - 25 maj 2009 07:58

Ja har haft en mysig kryssing med min kanin.Denna gång blev det inte som sisst.Jag som bjöd på dem roligaste skem outerna.utan denna gång så var det min söta kanin som gjorde bort sig.Vi skulle gå och bada så jag bad denna söta kanin baby att ta med sig nyckeln.Men han lämnade den i hytten.Och tyckte jag sa att denna söta kanin skulle ta med sig pengar.Detta slutade med att vi fick gå till informationen och få nya nycklar.Ja ja kaninen var mycket arg nu och detta inbär att arg kanin är mycket söt.ja när vi skulle gå och hämta vårat bagage så gick sötis in i fel hytta och stog och kollade på männen som satt i sin hytt och trodde det var våran hytt.Men han tog hytt 9212 istället för hytt 9712 hur söt och bort gjord som hellst men vi skratttade iaf gått åt min söta lilla skuttis.Själv är jag iaf prick fri denna kryssning har bara njutit av hur klumpig arg och bort gjord min sötis är.Ja för övrigt så var detta en ren relaxkryssing.Med bad massage och god mat.Vädret var docken besvikelse det regnade hela tiden i helsinkii finnen bjöd på regn så vi tillbringade tiden i helsinki i en bar och åkte lite spår vagn.Men det var jätte god mat.Peppar stek med pommes och clow slove.jätte gott.Nu är man pigg och utvilad och upplagd för en ny arbets vecka.känner mig även mer avslappnd i lederna efter denna sköna pungt massage.ja ja kort och gott en mysig och skön kryssning.Detta är livet i skrivande stund så saknar jag mitt söta resesellskap och kanin kramar.Vilket jag kallar för potatis grattäng med entrecote.Ja ja skönt att allt har gott bra.I dag böjar nya arbets veckan och jag saknar faktist mitt jobb konsum vid det här laget.Ska bli jätte skönt att få jobba nu och gjöra lite nytta i mitt lilla dockhus på landet.I går var jag även på mitt första aa möte för jag vill träffa likasinnade nämligen nyckra alkoholister.Det var riktigt trevliga som att att fanns vissa som såg riktigt bra ut.Detta var givande och roligt.Ska nog gå mer på aa nu.För söd kan man inte få för mycket av.Kanske kan slua röka nu också.Skulle kännas bra.



Detta är jag bra på


Att reda ut mitt lilla liv.


Att känna mig glad och gråta så mkt.


Att vara stolt över mig själv.


Detta är jag tacksam för


Att kanin finns för mig


Att jag har haft en helt underbar kryssning.''


Allt som jag har fått från mina nära och kära.


Detta behöver jag hjälp med


Att bli hel i själen


Att leva rikt liv som innehåller bra och dåliga saker samt ta en mot gång lättare.


Att inte haka upp mig på små saker


Summa sumarum av denna kryssning.Arg kanin är söt kanin.Och man känner sig piggare.



Till alla läsare kom tillbaka till irmelas blogg.


Kram till alla och lycka till med era liv.



 
 
Ingen bild

Annonym

26 maj 2009 21:17

Gud så kul det låter att åka på kryssning. Om man precis som du bara njuter. Tråkigt att vädret inte var med er. Men va fasen. Ni åkte ju inte bort för att kolla på vädret.
Kul att du vill börja hjälpa andra i kampen mot allt skit. Hoppas du räddar allihop så vi o dom får en bra värld.

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av irmela Andersson - 21 oktober 2010 07:36

Ja i dag har jag varit sockerfri i två veckor.Känns jätte skönt tar hand om mig själv på bästa sätt och tar det lugnt.Hände även en olycka i förra veckan jag höll på att elda upp hela min arbetsplats.Var jobbigt men mår bättre nu.Har iallafall hållt ...

Av irmela Andersson - 4 september 2010 09:10

Har precis köpt en ny laptop.Den är en perfekt leksak.Funkar perfekt.Nu sitter jag och skiver och har kul med den.Ska gå och träna yoga i dag.ska bli kul.Börja träna igen efter ett långt uppehåll.Yoga har jag inte tränat på länge.Ska bli kul att utöv...

Av irmela Andersson - 1 augusti 2010 06:34

I dag börjar jag jobba kl 09.00.Ska bli kul att jobba och känna alla problem som inte finns försvinna.Jag springer nämligen runt och oroar mig alldeles för mkt för små saker.Detta är skit jobbigt.Men ska försöka att bättra mig.just nu är det lugnt oc...

Av irmela Andersson - 30 juli 2010 21:17

Ja längre än tre dagar klarade jag inte.Blev jobbigt och hålla sig i skinnet.Försöker men går inte.Tror det blir lättare när jag kan träna yoga och simma.Detta var vad jag gjorde när jag klarade mig i fem veckor.Detta var tufft men funkade tack vare ...

Av irmela Andersson - 20 juli 2010 10:11

Ja nu har jag varit sockerfri i tre dagar.Och gått ner från 103,4-100,8 rätt stor skillnad på bara tre dagar.Tycker att detta resultat är kul att se.I går jobbade jag och tänkte inte så mkt på socker.I går åt jag frukast havregrynsgröt med bär,keso o...

Ovido - Quiz & Flashcards